niedziela, 29 lipca 2012

OGŁOSZENIE! WAŻNE!

Słuchajcie, pewnie was rozczaruję i od razu przepraszam z całego serca, ale nie dokończę tego opowiadania. Po prostu nie mam weny na pisanie, ani nie mam ochoty. Mimo to, poszukuję osoby, która byłaby w stanie zrobić to za mnie. Więc jeśli ktoś jest chętny kontynuować losy Ady i Wery w Londynie, proszę zgłosić się do mnie na twitterze ( @adzinkaxoxo1D ) albo pisać zgłoszenia na GG ( 3540599 ). Proszę, abyście dali linki do swoich blogów, jesli takowe prowadzicie, abym mogła sprawdzić jaki macie styl pisania, a ja rozptrzę to z moją przyjaciółką i dam odpowiedź tutaj na blogu. :) Oczywiście jeśli ta osoba będzie chciała, opisze jej w skrócie jak to sobie dalej wyobrażałam i będzie mogła skorzystac z mojego pomysłu :]

Więc czekam na zgłoszenia do 7 sierpnia, czyli do wtorku za tydzień.

1 komentarz: